David De Angelo je žiakom Ross Jeffriesa. Kvôli rozdielnemu pohľadu na prístupy k zvádzaniu žien sa ich cesty rozdelili a stali sa z nich rivali. Ross Jeffries sa prikláňal k NLP, zatiaľ čo De Angelo prišiel s metódou zvádzania, ktorú nazval „Vtipná vtieravosť“ (v angličtine Cocky & Funny). Elegantná metóda zvádzania v praxi.

David De Angelo je žiakom Ross Jeffriesa. Kvôli rozdielnemu pohľadu na prístupy k zvádzaniu sa ich cesty rozdelili a stali sa z nich rivali. Ross Jeffries sa prikláňal skôr k NLP (Speed Seduction), zatiaľ čo De Angelo prišiel so svojou vlastnou metódou zvádzania a balenia žien v DayGame alebo NightGame – ktorú nazval „Vtipná vtieravosť“ (v angličtine Cocky & Funny). Metóda Davida De Angela – „vtipné vtieravosť“ – jedná sa o mix arogancie a vtipu. O tejto metóde sa často tvrdí, že je tou najprovokatívnejšie za posledných 10 rokov. na rozdiel od Mysteryho metódy tu nie sú žiadne presné kroky, ktorých by ste sa mali držať. Samozrejme pravidlá zakladneho typu vždy sa usmievať a byt pozitivne naladeny – stále platia, ale ďalej si musíte vystačiť sami so sebou, pretože pre túto metódu neexistuje žiadny oficiálny sprievodca krok po kroku. Skôr je Treba pravidlá tejto metódy pochopiť a potom ich užívať podľa situácie. My Vás to v Škole zvádzania Elite naučíme. Pozrime sa na to bližšie:

De Angelov koncept tiež hovorí o Inner game – čiže vnútorné hra. Vo vnútornej hre sa skôr jedná o celkový vývoj a postoj k životu jedinca, čo je potom samo o sebe pre ženy príťažlivé. Podľa De Angela je vnútorný hra samotné jadro zvádzania. Kým rôzne techniky a rutiny zvádzanie vám môžu pomôcť k vytvoreniu obrazu osoby, ktorú by ste chceli byť, alebo predviesť žene, že niekým takým ste, zvládnutie konceptu vnútorné hry z vás tú osobu priamo urobí. Výhody sú jasné – ak sa snažíte hrať na niekoho, kým naozaj nie ste, je tu pravdepodobnosť, že vás žena skôr či neskôr prekukne a vaša šanca na úspech sa rapídne zníži. Ak sa ale zameriate na svoj osobný vývoj a budete na sebe nejaký čas pracovať, aby ste vnútorné hru plne zvládli, potom sa z vás stane príťažlivá osoba a nebude si musieť na nič hrať. Vnútorná hra zahŕňa veľa aspektov, uvediem len niektoré – ako všetky smery zvádzanie, aj De Angelo a jeho vnútornej hra kladie dôraz na reč tela a neverbálnej komunikácii. Ďalej tam patrí zlepšenie spoločenských a konverzačných schopností, pozitívne myslenie, sebapoznávania, atď. čím zosilníte svoju identitu. 

V podstate sa jedná o mix poznatkov o psychológiu komunikácie a rôznych psychoterapeutických smerov. v De Angelov prístupe nájdeme aj prvky, ktoré odvodzuje z evolučnej teórie, podobne ako Mystery. Vysvetľuje, že príťažlivosť nie je možnosťou „voľby“, ale deje sa na podvedomej úrovni. Podľa toho tiež pomenoval časť svojho programu – Príťažlivosť nie je možnosťou voľby (v angličtine – Attraction isn’ta a „choice“). Príťažlivosť sa podľa De Angela odohráva na podvedomej úrovni ako emocionálne reakcie na určité podnety. U mužov je týmito podnetmi väčšinou pekný (symetrický) tvár a pekné (symetrické) telo. Optimálny pomer bokov k pásu je 3: 5. Opäť sa jedná o znaky, ktoré odráža ženskú fertilitu a ktorých preferencie bola potvrdená aj v rámci vedeckého výskumu atraktivity (pozri vyššie). U žien tieto emocionálne reakcie vznikajú skôr z psychických podnetov (aj keď čas od času aj z podnetov fyzických).

V rozvojovom programePríťažlivosť nie je možnosťou „voľby“ – predkladá príťažlivosť ako adaptívne mechanizmus, ktorý prevezme kontrolu nad našim telom aj mysľou, aby sa ubezpečil, že si nájdeme niekoho s čo najlepšími génmi a vydržíme s ním po dobu potrebnú na vychovanie potomka – 4-5 rokov.  (Preto taky väčšina manželstiev a vzťahov končí po 4-5 rokoch, čo je kritické obdobie).  De Angelo tvrdí, že muži sú k ženám priťahovaní najprv podľa vzhľadu a až potom podľa ich osobnosti. Ženy to majú presne naopak. Keď sa spýtate ženy, akého muža by si predstavovala, väčšina z nich vám odpovie niečo na spôsob „dobrého, úprimného, ​​spoľahlivého, vtipného, ​​atď. „. Ale existuje veľký rozdiel medzi tým, čo ženy chcú a na čo sú naozaj priťahované.

Podľa De Angela nie je vybrané (tj. Prílišne zdvorilé a nesmelé) správanie príťažlivé, pretože muži podľa týchto pravidiel konajú, ako by potrebovali ženino schválenie / súhlas, podobne ako by sa zachovali pri ostatných spoločenských príležitostiach. Paradoxne toto správanie v žene nikdy nevyvolá naozajstnú príťažlivosť. Pri procese zvádzanie by to malo prebiehať opačne. Pokiaľ to bude žena, kto sa bude usilovať o vaše schválenie / súhlas, nebude potom mať ani čas sústrediť sa vaše nedostatky. Ako problém dnešnej doby vidí De Angelo skutočnosť, že sme umožnili spoločnosti potlačiť toho silného muža riadiaceho so svojim inštinktom, mužom premýšľavým a citlivým, ktorý je natoľko citlivý, že má strach prísť za ženou a osloviť ju.

V knihe Červená kráľovná rozpisuje autor Riddley (1993) spoločenské stigma okolo sexu. Pozerá na neho, ako na veľmi zložitý proces, ktorý vychádza zo skutočnosti, že celá reprodukcie je vlastne súťaž a nikto nechce, aby ten druhý mal viac sexu než on sám. Či už vedome alebo nevedome sa snažíme znižovať šanca ostatných na sex a o sexe hovoríme hlavne, aby sme ich varovali, že to je zlé. Tabuizácie sexu sa snažíme ostatné udržať od toho, čo sami chceme. Vďaka vynálezu prostriedkov zabraňujúcich počatiu však nemusí už sex nutne viesť k otehotneniu, ale tendencia udržiavať sex „pod pokrievkou“ je súčasťou hry, ktorá je zakorenená hlboko v našej psychike, biológiu, kultúre a predovšetkým v našom náboženstve. Podľa De Angela nie je možné racionálne vysvetliť, čo je tou vecou, ​​ktorá prinúti človeka k tomu, aby utvoril vzťah s inou osobou a trávil s ňou čas.

Príťažlivosť dáva zmysel jedine vtedy, keď sa na ňu pozeráme z evolučných, biologických, psychologických a kultúrnych perspektív. Niekoľko príkladov vtipné vtieravosť:  „Vzhľadom k tomu, že De Angelova metóda nemá žiadne kroky, idúce presne za sebou (ako je to napríklad u Mysteryho alebo Styla), učí sa táto metóda hlavne pomocou porozumenia v teréne priamo so ženami a tzn. „vnútorné hry“ či potom podľa príkladov „vtipná vtieravosť“, z ktorých sa potom snažia odvodiť vety na podobnom princípe.

1. Zachytíte očný kontakt so ženou: „Ahoj nemohol som si nevšimnúť … (pauza) … 
2. Pre tričká s jedným rukávom: „Preboha! Tebe chýba rukáv. Vyzeráš ako keby ťa napadol policajný pes. „
3. Pre oblečenie so zvieracím motívom: „Čau, vieš koľko (tigrov / leopardov / atď.) Muselo kvôli tomu zomrieť ? Ochrancovia zvierat ťa musí nenávidieť „
4. Kožené topánky: „Ty nosíš kožené topánky! Nejaká úbohá lama zomrela, len aby si mohla predvádzať svoje nohy… 🙂 „
5. Náušnice: „To sú moc pekný náušnice. Moja desatrocná sestrenka má podobné. To som nevedel, že v hračkárstve taký predávajú… „
6. „Pekný (prstienok / hodinky / atď.). To teraz dávajú ako hračku v happy meal u McDonalda? „
7. Kabelka: „Na čo máš tak obrovskú kabelku? Vláčíš tam nejakú zbraň? “ Ďalšie príklady majú spoločné to, že sa nimi pickuper snažia obviniť ženu z typického mužského
správanie:
8. (vrazí do vás) „Ou … nedotýkať sa vystaveného tovaru!“ (Pauza) „Vieš čo … si celkom pekná, rozmyslel som si to … len sa nedotýkaj chúlostivých miest, dobre? Skús sa trošku krotiť, aspon
kým sa nepoznáme lepšie… .-)“
9. (vrazí do vás a ospravedlní sa) „To je v pohode. Ja viem, že si sa ma len snažila zbaliť. Ale keď ma tak moc chceš spoznať, tak stačilo len za mnou prísť a povedať ahoj, nemusela si na mňa fyzicky zaútočiť .-)
10. „Ahoj, počuješ rada komplimenty od cudzincov?“ (Áno) „Super, ja tiež. Ty prvá, povedz mi kompliment … .-)“

Similar Posts