Sociálna dynamika a Pick Up sféra je oblasť, ktorá je úzko spätá so socializáciou. Tento pojem znamená nebyť samotár, nebyť sólista. Ženy sú bytosti sociálne. Znamená to, že ak chcete zlepšovaťúspechy v kontakte so ženami, je potrebné pracovať na svojej socializácii. Na tom, aby ste ľudí prirodzene priťahovali, tak aby boli radi vo Vašej spoločnosti.

Bootcamp Leto Snov

Nedávno ma zaujali otázky jedného chalana: “Ja vlastne ani neviem čo mám v klube robiť? Čo sa dá v klube robiť?” Pred smiechom ma zachránila spomienka na moju minulosť, pretože som sa zvykol pýtať samého seba na to isté. Odpovede sú jednoduché: Čokoľvek. Pokiaľ už čítaš tento blog nejaký piatok, tak vieš, že ženy príťažlivosť vytvára hodnota. Hodnotou je všetko, čo zvýši pravdepodobnosť prežitia ženy a jej detí. Je to iba veľmi zjednodušená definícia a o hodnote by som mohol napísať ďalších 100 článkov. Existujú určité vrstvy komunikácie, ktoré dávajú žene najavo hodnotu bez toho, aby o tom vedela.

Pokial oslovíš dievča sebavedomo, vzbudíš v nej príťažlivosť, pretože ona to vníma tak, že „pravdepodobne“ musí existovať dôvod, prečo si sebavedomý: čierny mercedes, 22 cm penis, pekná tvár. Samozrejme, že si to takto logicky nevydedukuje a v konečnom dôsledku ani nezáleží na tom, či tieto veci máš, alebo nie ale pozri… Pokiaľ k dievčaťu prídeš, usmeješ sa na ňu , štuchneš ju do brucha, zdrapíš ju za ruku a začneš s ňou tancovať – dievča bude podvedome tušiť, že to pravdepodobne nerobíš prvý krát a hlavne, že preto musí existovať nejaký dôvod.

Ako som už spomenul, existujú rôzne vrstvy komunikácie. Môžeme si ich rozdeliť na: Povrchné: tam patrí materiálny kontext: vzhľad, peniaze, témy ktoré s dievčaťom rozoberáš, slová ktoré používaš, verbálnosť , atď. Vnútorné: metakomunikácia (reč tela, tón hlasu, hlasitosť, očný kontakt, tvoja emočná nálada, dotýkanie, dominantnosť, rozhodnosť, ľahostajnosť voči ženským reakciám, vedenie,…)

Pri zvádzaní žena prikladá podvedome dôležitosť vnútorným vrstvám.

A toto je aj hlavný dôvod, prečo na vzhľade a peniazoch nezáleží. A prečo môže ktorýkoľvek chlap prežiť nádhernú noc s dievčaťom svojich snov. Takže žiadny z tých materiálnych statkov ako napr. „čierny mercedes“ nepotrebuješ, pretože sa môžeš cítiť v blízkosti dievčaťa sebavedomo aj bez nich. Pýtaš sa ako? Dobre, že sa pýtaš : ) V klube má najväčšiu hodnotu chlap, ktorý sa najviac zabáva. Nie James Bond, ktorý čučí v rohu pri bare, tvári sa úžasne a čaká, že mu nejaká žena skočí do lona. Nie Jim Carrey ktorý v klube tancuje ako šašo, snaží sa zo seba robiť klauna, aby zaujal opačné pohlavie.

Príťažlivý je prirodzený chlap, ktorý sa prišiel do klubu zabávať, socializovať, relaxovať a má v paži všetko ostatné. Jedným slovom, Pohoďák. To je hodnota. Mal by si byť typom človeka, ktorý sa socializuje kôli tomu a jedine kôli tomu, že je rád v spoločnosti iných ľudí a rád nových ľudí spoznáva. Chlap čo v klube hovorí o tom o čom chce, robí to čo chce a nezáleží mu na tom, ako to ostatný ľudia prijmú. To neznamená, že sa správa arogantne, znamená to, že vníma svet subjektívne a vôbec sa za to nehanbí. Verí, že je zdrojom pozitívnych emócii, že môže urobiť čokoľvek a nikto mu nedokáže ublížiť. Žije vo svete, v ktorom sú pre neho významné jeho hodnoty, jeho štandardy, jeho pravidlá a každé dievča, ktoré s sním príde do kontaktu, chce byť súčasťou tohto sveta.

Určite každý z vás pozná muža ktorého spoločnosť každý rád vyhľadáva. Ľudia sa cítia v jeho prítomnosti dobre, pretože jednoducho vysiela do okolia pozitívnu energiu. Chcú sú odtrhnúť kúsok z tej energie aj pre seba. Takže odpoveď na prvé dve otázky znie, tak že by si mal v klube robiť to, čo ti zdvihne náladu a hodí ťa do pokojnej stavu socializovania. U niekoho to je tanec, u niekoho drink, u niekoho je to ťahať za vlasy nevinné dievčatá. Nie stáť pri bare a tváriť sa ako James Bond. Tým dosiahneš tak akurát opak.

Similar Posts